Here Please Klik,,,,

Jumat, 18 Januari 2013

Main Atas Meja

Aku memang separuh mati ingin disetubuhi oleh adik ipar ku(adik suami ku) yang lebih tua dari umur ku. Tetapi tidak tahu bagaimana hendak menggodanya. Isterinya pun boleh tahan sexynya. So aku pun sedaya upaya melupakannya kerana tahu mungkin tiada chancelah nampaknya. Aku tidak mendapat kepuasan dari suami ku malah tidak bernafsu melihat wajahnya. Entahlah kenapa tiba-tiba hubungan kami jadi begitu. Aku selalu juga menggoda ipar ku itu melalui senyuman dan pakaian dan aku terasa dia juga seakan dapat membaca signal yang aku berikan itu.Yang pastinya isterinya selalu dapat membaca perasaan kami. Suatu hari komputer rumah kami rosak dan dia memang pandai membuat komputer. Suami ku meminta dia membaiki, maka okaylah pula malam itu. Keesokan harinya komputer itu buat hal lagi. Maka aku yang keseorangan pada masa itu kerana suami ku keluar bekerja memanggil dia semula.

Aku siap sedia dengan pakaian menggoda ku dengan skirt pendek and baju g-string menanti ketibaannya. Kemaluan ku sudah mula berdenyut-denyut ketika itu. Bila dia masuk aku pun pergilah membuat air sementara dia duduk di bilik komputer. Bila aku datang dan menghidangkan minuman di depannya, aku perasaan dia mula memberikan perhatian kepada buah dada ku yang besar 38c. Dalam hati ku semoga kau tergoda kali ini. Lepas itu aku pun pura-pura membelakangi dia dan menyusun buku-buku yang berada di rak buku sambil membongkok agar dia nampak peha ku ataupun seluar dalam ku. Tiba-tiba dia berdiri dan memeluk ku dari belakang. Aku pura-pura menolak tangannya tapi dia terus mencium leher ku sambil kedua-dua tangannya meramas kedua-dua belah buah dada ku. Aku yang sedari tadi memang ghairah terus mencium bibirnya.

Dia terus menurunkan tali baju g-string ku dan mencium keliling buah dada ku. Aku dah tak tahan lalu membuka baju dalam ku. Dia terus dengan ganasnya menghisap sehabis-habisnya puting buah dada ku. Kami yang ketika itu tengah berdiri terus berbaring di atas sofa di bilik itu. Dia masih lagi menghisap puting ku dan aku terus membuka bajunya dan zip seluar jeannya. Sambil tangan ku meramas batang zakarnya yang panjang dan besar itu dia masih lagi menghisap puting susu ku. Tiba-tiba dia turun dan membuka celana dalam ku dan hanya mengangkat skirt pendek ku ke atas. Dia menjilat kemaluan ku. Lubang puki ku, dia jolok-jolokkan dengan lidahnya dan lepas itu dia hisap kelentit ku dan lepas itu pula bagai ice-cream, keliling puki ku dia jilat. Aku dah tak tahan lalu menjerit dan mengangkat punggung ku ke atas supaya lidahnya dapat lebih mudah menjilat puki ku. Aku bangun dan terus membuka seluarnya dan tidak lengah-lengah aku terus menghisap batang zakarnya.

Dia meraung bagaikan harimau kesedapan. Air mazinya sudah banyak aku telan, Tiba-tiba dia terus mengangkat aku ke atas meja komputer dan memasukkan zakarnya ke dalam puki ku. Dia terus menghayunkan batangnya bertalu-talu ke dalam lubang puki ku hinggakan meja komputer bergoyang-goyang dan berbunyi-bunyi. Kami tak peduli dan terus juga berzina. Aku mengangkangkan peha ku seluas-luasnya supaya puki ku dapat disetubuhi dengan mudah. Kelazatan di setubuhi di atas meja itu tidak terhingga dan ianya berlarutan hinggakan 1 jam. Lubang puki ku agak kebas setelah kami siap bersetubuh dan dia katakan pada ku yang lubang puki ku lazat serta kalah puki isterinya. Aku rasa puas dapat bersetubuh dengan ipar ku dan sebelum dia pulang sekali lagi dia mengangkat skirt ku dan menjilat lubang puki ku sehingga aku mencapai climax sekali lagi.

Selepas itu kami tidak mempunyai peluang sehingga kini. Aku sungguh rindu di setubuhi di atas meja olehnya lagi.

Tidak ada komentar: