Here Please Klik,,,,

Senin, 21 Januari 2013

4 dara

steriku mempunyai seorang sepupu perempuan yang masih menuntut di U dan memang aku kenal baik dengannya serta ibu bapanya. Malah kalau aku free, ada juga aku datang menjenguknya di kampus.

Masa berlalu, sedar tak sedar dia telah melangkah ke tahun akhir di mana sibuk dengan projeklah, entah apa-apa lagi yang aku kira agak bertambah berbanding zaman aku membuat first degree dahulu. Memandangkan pengalaman aku yang pernah bertugas di U dan kerajaan sebelum ini, jadi selalu juga dia datang ke rumah untuk bertanya tentang projeknya dan kekadang tu member-membernya yang lain turut sama berbincang.


Tidak lama selepas itu, isteriku memberitahu yang sepupunya ingin menumpang di rumah kami untuk tahun akhir pengajiannya kerana dia telah agak kurang di kampus tetapi lebih banyak berada di luar menyelesaikan projeknya. Aku tak kisah kerana selama inipun aku anggap dia sebagai saudaraku juga.


Bagaimanapun semenjak dia tinggal di rumah, selalu benar aku melihat rakan-rakannya datang malah bertandang makan tidur di rumahku. Mereka semuanya baik dengan anak-anakku jadi akupun tak kisahlah dengan kehadiran mereka.


Bagaimanapun, menjelang akhir projek mereka, aku lihat selalunya terdapat empat orang termasuk sepupu isteriku selalu bersama mungkin projek mereka ada persamaan atau ia lebih bersifat grouping. Bagi memudahkan mereka study aku memberikan mereka sebuah bilik study dan tidur bersama dengan anak perempuanku.

Sudah jadi kebiasaanku sering menjenguk anak-anak sebelum aku masuk tidur. Jadi selepas mereka hadirpun, aku masih menjenguk anak-anak. Mereka faham dan tak kisah kerana itu memang tanggungjawab yang telah menjadi rutin.

Disebabkan aku pulang tidak menentu, jadi aku menjengukpun tidak menurut waktu ada masanya mereka dah tidur dan ada masanya mereka masih berjaga dan berbincang di bilik study.

Maklum saja, anak dara kalau dah tidur bukan ingat apa-apa lagi dan seringkali aku melihat kain mereka terselak hingga menampakkan panties atau pangkal peha malah selalu juga aku ternampak burit mereka bila mereka tidur tidak memakai panties.

Keempat-empat mereka tu boleh tahan manisnya tapi yang paling putih ialah budak Sabah sampai menjadi habitku pulak untuk melihat cipapnya.

Peluang yang ku tunggu-tunggu tu sampai juga akhirnya bila satu malam kebetulan isteriku banyak kes (kalau takut tidur sorang-sorang jangan kahwin dengan doktor), jadi tak dapat balik. Bila aku sampai ke rumah, aku dapati hanya Marlina (budak Sabah) dan Zaharah (sepupu isteriku) sahaja yang berada di rumah, aku bertanya mana pergi Salmi dan Fatima. Mereka menjelaskan Salmi dan Fatima balik ke kampung untuk mengutip data projek.

Malam itu, aku tak terus tidur tapi meneruskan kerja-kerja yang perlu aku selesaikan segera untuk dibawa mesyuarat bagi pembentangan kertas misi dagang organisasi aku ke Afrika Selatan tidak lama lagi.

Hampir jam 2.30 pagi barulah aku berhenti dan sebelum masuk tidur seperti biasa aku menjenguk ke bilik anak. Semuanya dah tidur tapi yang paling menarik ialah kain Marlina terselak habis sampai menampakkan semuanya kebetulan dia tak pakai panties malam tu.


Aku menghampirinya untuk melihat dengan lebih jelas, maklumlah cahaya di bilik itu tidak begitu cerah, memang putih sungguh dengan cipapnya menggunung naik bulu pantatnya halus dan nipis memang dari etnik yang tak banyak bulu aku ingat.


Kalau ikutkan hati mahu sahaja aku menikam koteku yang dah keras bak besi ke lubang buritnya tapi nanti tentu kecoh punya hal.


Kulihat di sebelah, Zaharah sepupu isteriku sedang enak dibuai mimpi. Zaharah pun boleh tahan orangnya, koteku tegang melihatkan keadaan mereka berdua itu. Setelah puas aku menjamu mata, aku pun bergerak untuk beredar ke bilik.


Bagaimanapun, sebelum beredar sempat juga aku meraba pantatnya takut kempunan. Aku kemudian mencuit Zaharah yang berpakaian baju tidur nipis hingga menampakkan dengan jelas puting teteknya supaya bangun tapi aku memberi isyarat supaya jangan
bising.

Aku berbisik kepadanya supaya menutup kain Marlina yang terselak tapi Zaharah hanya tersenyum sambil berkata

“Abang dah nampak habis, nak buat apa tutup lagi.”

Tergamam aku mendengar jawapannya.
Aku jawab “Bukan apa, takut nanti benda ni tak boleh tahan lagi, susah pulak jadinya” sambil menghalakan pandangan kepada seluarku yang membengkak.

Zaharah mengerling ke arah bahagian yang membengkak itu sambil tersenyum lalu dengan selamba sahaja dia meraba kawasan bengkak berkenaan sambil berkata

“Betullah kote abang dah keras macam batu.” lalu dia melepaskannya.

Terkejut aku dengan tindakannya itu. Berani, direct to the point. Fikiranku mula mengingatkan perkara yang bukan-bukan.

“Aku rasa aku boleh ratah budah Zaharah malam ni” fikirku.

Zaharah kemudian mengambil selimut lalu menutup kaki Marlina yang terdedah, dia kemudian menghampiri aku dan berbisik..

“Malam ni Arah tidur di bilik abang boleh tak, sebab Kak Uda tak balik.”

Tersentak aku dengan permintaannya itu. Betul seperti yang aku jangkakan, aku mahu dia juga menginginkan. Peluang ini tidak harus ku persiakan.

Aku kata “Abang tak kisah, kalau berani silakan. Kalau jadi apa-apa nanti jangan salahkan abang”

Zaharah memeluk aku sambil keluar menuju ke bilik, aku terus mencempung anak dara ni sambil mencium pipinya. Kami berjalan bersama ke bilik aku, lalu masuk dan menguncikan pintu.

Sepupu isteri aku ni kecil sahaja orangnya tapi sweet, teteknya tak besar tapi punyai punggung yang solid dengan peha yang kejap walaupun tak seputih Marlina, tapi aku kira sesiapa yang kahwin dengannya tentu tak rugi punya. Aku bertanya
“Arah nak buat apa tidur dengan abang”

Dia jawab “Abang boleh buat apa sahaja, dengan syarat jangan ganas kerana Arah masih perawan”

Aku tanya lagi, “Tak sayang ke hilang dara ?”

Dara tak dara sama saja, malah ...

Tidak ada komentar: