Here Please Klik,,,,

Kamis, 17 Januari 2013

Ina Ku Sayang... BAB II

...mandi.sungguh harum baunya.
ketika ina hendak melangkah masuk kebiliknya,tiba2 kakinya terpijak kain batik yang dipakainya itu.dengan tak semena2 ikatan kain batiknya terlerai dan terlucut kebawah.aku terpaku melihat ina berdiri didepanku tanpa ader seurat benang pun ditubuhnya.dia agak terperanjat ketika itu.dengan tergopoh-gapah dia cuba menarik kembali kain batiknya yg telah terlucut tu.

'eeiii...malunya ina' katanya padaku.aku hanya mampu tertunduk tanda malu.merah padam mukanya ketika itu.aku sudah pun terangsang sangat diwaktu itu.dari sofa tempat tu duduk tu,aku dapat perhatikan dengan jelas ina sedang terbongkok2 didalam biliknya mencari pakaian yang hendak ipakainya.pintu bilik ina ketika itu tidak tertutup rapat dan ini secara tak sengaja membolehkan aku menjelingkan mataku kedalam biliknya. fikiranku semakin menggila...aku nekad terus menuju kepintu bilik ina secara perlahan2.ina tidak menyedari yang aku telahpun berada didalam biliknya.dia masih lagi tercari2 pakaiannya dan dalam keadaan itu aku perhatikan punggungnya sungguh indah sekali walaupun disebalik kain batiknya.dengan perlahan2 aku merapati bahagian belakangnya.

aku hanya menanti ina berdiri semula untuk meneruskan hajatku.sebaik ina berdiri sahaja,aku terus memeluknya daripada belakang.dia terperanjat namun aku terus memeluknya dengan erat.aku terus merapatkan batangku yg dah keras tepat kearah belahan punggung ina.kedua2 tapak tanganku meramas2 buah dada ina semahu2nya. aku menolaknya keatas katil dan terus melucutkan sekali lagi kain batik yang ina sedang pakai itu.dia meronta2 mahu melepaskan dirinya namun aku berjaya menghalangnya.kini ina sekali lagi bertelanjang bulat didepanku.dia cuba merapat kedua kakinya namun aku sempat menghalang. dengan sekali tolakan saja kaki ina berjaya aku jarakkan dan ini memudahkan aku untuk melaksanakan hajat terpendam ku ini.'tolonglah....jangan buat camni kat ina..'rayunya.aku terus menggomoli tubuhnya yang harum itu.kedua2 buah dada ina kujilat sepuas2nya.ina meronta2 kegelian bila diperlakukan sebegitu.kedua tangannya telah ku genggam erat menyebabkan dia tak berdaya untuk melepaskan diri lagi.tambahan pula tubuhnya kini telah berjaya ku tindih,jadi dia tak mungkin dapat terlepas.

'ina ni kan isteri man,tak elok awak buat ina macam ni'katanya lagi.aku tak mempedulikan rayuannya.setiap inci tubuhnya yang gebu itu aku jelajahi.rontaannya membuatkan aku bertambah bernafsu lagi.aku melucutkan seluar pendek yang kupakai,dan batang ku yang dah sememangnya tegak dari tadi aku mula rapatkan kearah kemaluan ina.'tolonglah...jangan buat camni kat ina'pintanya lagi.aku terus cuba merapatkan lagi kedudukan zakarku kearah kemaluannya. setelah beberapa kali aku berusaha melagakan zakarku kearah kemaluan ina,akhirnya ina mula menunjukkan tanda2 keletihan.dia tidak lagi meronta2 dengan keras.rontaannya mula lemah memberi tanda yang ina sudah mulai merelakan perbuatanku keatas tubuhnya.ini memudahkan lagi usahaku untuk menguasainya.

yang menghairankan juga, aku dapati kemaluan ina mula mengeluarkan cairan2nya.bermakna ina juga sebenarnya menikmati perlakuan ku keatas dirinya dan aku semakin seronok menyasikan semua ini berlaku.setelah mendapat posisi yang aku mahukan,dengan segala kekuatan yg aku ada, aku terus benamkan zakarku kedalam kemaluan ina yang telah mulai basah itu.ina kulihat cuma menggeleng2 kekiri dan kekanan. aku menikmati tubuh ina sepuas2nya dan dia juga mengerang2 halus.aku tak pasti samada erangannya itu tanda kesedapan atau kesakitan.apa yang pasti aku puas dapat menakluki tubuh isteri kawan baikku itu.ketika hampir sampai kemuncak,aku merancakkan tujahan2 yang kulakukan keatas kemaluan ina.dan akhirnya terpancutlah air mani ku kedalam liang kewanitaan ina.ntah berapa letupan yang telah kulakukan ketika itu.

ina juga terkejang2 bila aku melepaskan air mani ku kedalam tubuhnya.dia tidak bersuara cuma mengerang2 kecil tanda kepuasan.setelah semuanya selesai,aku mencium pipi ina sambil berbisik'maafkan saya kerana menyetubuhi ina dengan cara begini'bisikku.'saya benar2 tak berdaya menolak keinginan ini bila melihat ina diluar tadi'tambahku lagi.ina seakan merelakan perbuatanku tadi.'perkara dah terjadi,ina nak buat camner lagi..'kata ina.'harap2 man tak tahu yang awak dah menyetubuhi ina hari ni' tambah ina. semenjak kejadian hari itu aku dan ina banyak mendiamkan diri bila bertentang mata.tapi bebera[a hari setelah man kembali dari kampungnya,ina kulihat mula berubah.dia sudah berani berbual2 dan berjenaka denganku seperti biasa.man sehingga ke hari ini tidak mengetahui bahawa aku telah berjaya menyetubuhi isterinya ketika beliau tiada dirumah.aku pun tak tahu bila aku akan berpeluang lagi menyetubuhi ina tapi apa yang pasti aku tentunya tidak akan berdaya untuk menolak peluang ini sekali lagi..........

beberapa minggu selepas kejadian aku menyetubuhi ina semasa ketiadaan man yang pulang kekampungnya,keadaan telah kembali seperti sediakala.ina sudah mula boleh berbual2 denganku begitu juga dengan man yang tidak mengetahui perkara yang sebenarnya.nampaknya ina memang tidak memberitahu man peristiwa tersebut.selamatlah aku kali ini. ketika aku pulang dari tempat kerjaku,aku melihat man dalam keadaan kelam kabut."kenapa man?"soalku."ina tu ha,terjatuh dalam bilik air tadi.terseliuh agaknya"jawab man.ina ketika itu kulihat mengerut2kan dahinya tanda sedang dalam kesakitan."engkau pandai mengurut kan?"tanya man kepadaku."sikit2 tu boleh laa"jawabku."cuba kau tolong urutkan sikit pinggang ngan peha ina tu,mana tau boleh sembuh sakitnya"pinta man kepadaku.

ina ketika itu berkain batik dan t-shirt sahaja,kerana baru sahaja selesai mandi,aku mengagak."kat dalam bilik tu senang sikit nak tengok"man mengarahkan ina supaya masuk kedalam bilik tidur mereka.setelah itu ina pun baring diatas katil dan man pula memberikan aku minyak untuk digunakan semasa mengurut nanti."ina boleh meniarap sekejap tak?saya nak mula mengurut peha ina ni"aku meminta kebenarannya. "ina segan lah bang" kata ina sewaktu aku cuba menyelak kain batiknya keparas peha."laa kan kes kecemasan ni,ina tentu nak baik cepatkan.takperlah dia nak tolong urutkan tu"man cuba ...

Next part
Previous part

Tidak ada komentar: