Here Please Klik,,,,

Kamis, 17 Januari 2013

Ina Ku Sayang... BAB III

...menyakinkan ina.setelah mendapat persetujuan merekaberdua,aku pun memulakan urutanku keatas peha ina.kulitnya yang putih halus tu membuatkan aku berdebar2 melakukannya.man mungkin tidak perasan tapi aku yakin yang ina masa tu tidak memakai seluar dalam ataupun coli kerana baru saja selesai mandi.sebab itu ina seakan2 sedikit malu bila aku mula menyelak kain batik yang dipakainya tadi.

man hanya berdiri disebelahku memerhatikan aku mengurut peha isterinya.ina mengerang2 semasa aku mengurutnya mungkin kerana kesakitan agaknya."memang ina ni terseliuh masa jatuh tadi"jelasku.""boleh baik tapi kurang2 pun mau sejam lebih nak kena urut ni"kataku pada man."buatlah apa yang patut asalkan ina ni tak kesakitan lagi"man membalas.urutan2 yang kulakukan keatas ina membolehkan aku menikmati tubuhnya yang hanya dibaluti oleh kain batik sahaja. Dalam keadaan menelentang,aku memulakan urutanku keatas peha ina.melihatkan aku bersusah payah cuba menyapukan minyak keatas peha ina dari luar kain batiknya,man menyuruh ina menyingkap keatas kain batik tersebut.ina mulanya membantah tetapi kemudiannya akur dengan arahan suaminya.kini keseluruhan peha ina terdedah dan hanya kawasan kemaluannya sahaja yang masih ditutupi oleh kain batik. sesekali aku bertindak nakal dengan menyentuhkan jari-jemariku ke arah daging kemaluan ina,namun man hanya mendiamkan diri.sangkanya itu adalah sebahagian dari proses rawatan yang kujalankan.batang zakarku mula tegang bila berkali2 aku mengurut dan mengusap peha ina.tidak tertahan lagi rasanya.ina agak gelisah setiap kali jari2ku mula menyentuh tepian kemaluannya namun aku tetap meneruskan perbuatan itu.

Previous part

Tidak ada komentar: